Gerek kendi internet sitenizdeki, gerekse pazaryerlerindeki tüm e-Ticaret operasyonlarınızı toplu bir şekilde yönetmenizi sağlıyoruz. Satıştan faturalamaya kadar geçen süreçlerin yönetimi oldukça önemlidir. İşletmenizin kâr zarar oranlarını net bir şekilde görerek ileriye dönük planlamalar adına sağlıklı kararlar alabilirsiniz.
Gelen siparişler otomatik olarak Bulut12 panelinize düşer. Bu siparişler için e-Fatura oluşturmak, stok takibi yapmak ve kargolama işlemlerini yönetmek artık çok kolay.
Finansal operasyon sürecinizi ön muhasebe ve ERP entegrasyonu ile bütünleşik yönetme imkânı.
Tek ekran üzerinden tüm işlemleri görebilme imkanı ile kolay iş yönetimi ve takibi.
E-Ticaret yerlerinizden veya Burdanbi üzerinden toplu işlem yönetimi.
E-Ticaret sektörünün ihtiyacı doğrultusunda tüm iş akışını planlayan birçok modüler yapı.
Hızlı satış, sipariş, kargo ve iade işlemlerindeki hız sonucu kazanılan memnuniyet.
Satış sürecindeki siparişler için e-Fatura ve kargo yönetiminin kolay takibi.
Faturalarınızı tek tıkla oluşturun ve müşterilerinize anında gönderin. Ayrıca faturalarınızı dijital ortamda muhafaza ederek arşivleme çağını geride bırakıp, zamandan tasarruf edebilirsiniz.